2009/05/08

Dubbel Checken - prekenbundeltje

De bundel met 14 preken, (de eerste heet: dubbel checken) en een meditatie, is nu klaar. Grappig om zoiets eens te doen, een boekje samenstellen en uitgeven. Als ervaring heel leuk, en als resultaat ook handig. Ik heb nu iets om iemand in de hand te geven, als dat zo uit komt.
Het boekje is te bestellen via de website van Lulu.com. (Klik op de luchtfoto hiernaast) Mensen kunnen gewoon zoeken naar de titel 'dubbel checken', of op mijn naam, en dan verschijnt-ie wel. Ze kunnen ook een exemplaar via mij kopen, dan zijn er geen portokosten, die zijn vrij hoog, omdat het uit buitenland komt. je kunt me mailen, of, hieronder reageren.

5 comments:

roel said...

als je de prekenbundel wilt bestellen, kun je hier een berichtje achterlaten (met je adres).

Unknown said...

Hallo Pr Raul

Nós estamos muitos interessados no livrinho com pregação do senhor!
Queremos comprar um, o senhor sabe nosso endereço.
O dinheiro podemos pagar pela internet. Qual é a conta de voçês?

Abraço de Marco, Janete e Mark

roel said...

já foi enviado,
outro abraço e obrigado!

Aurelia Ruis said...

Hallo dominee Sietsma,
Dank u wel voor de boekjes; ik heb ze via m'n moeder gekregen. Eén voor mezelf en één voor een vriend die nu en dan eens als preeklezer voorgaat. Ik hoop op vakantie eens fijn van uw boekje te gaan genieten.

God met u en de uwen!

Groetjes Aurelia Ruis

Aurelia said...

Hallo dominee Sietsma,

Nog bedankt voor uw berichtje in ons gastenboek. Altijd leuk om onverwachts een nieuwe bezoeker te ontvangen ;-)
Ja, die site over de betrouwbaarheid van Jezus heb ik 2 jaar geleden een keer gemaakt nav een opdracht in mn studiek. Het boekje van dr. Benno van den Toren vond ik een heel leuk en goed boekje. Sprak me aan en er is goed handen en voeten aan te geven.

Uw prekenboekje is ook een aanwinst. We hebben in Frankrijk die zondag samen een preek gelezen; toen waren er ook vrienden. We kozen voor de preek over de smalle weg met de wijde toekomst. Het heeft voor de verdere avonden heel wat gespreksstof opgeleverd.

Geniet - indien van toepassing - nog van de vakantie en geniet eveneens van Gods nabijheid.

Groetjes Aurelia Ruis